מאפיית אנג'ל סניף בית שמש, תרמה כמות גדולה ומכובדת של לחמניות, שוקו, בורקסים, עוגיות ומאפים חמים וטריים שהובלו היישר לחיילים היקרים הנמצאים בעמדות השמירה על הסגר בשכונות. 

שירן כהן, תושבת העיר, יזמה, טרחה והכינה את התרומה מחממת הלב לפני חלוקתה בעמדות. 

ישי אוחנה, תושב העיר היקר נרתם למשימת החלוקה והגיע להעניק חיבוק מרחוק מלב קרוב לחיילים היקרים, השוהים רחוק מביתם במילוי המשימות המוטלות עליהם.

גם בשעה זו, ישי אוחנה, פועל לחלוקת הפינוקים בהמון חום ואהבה.

נציין כי גם אתמול, בעלי עסקים מהעיר תרמו לחיילים בעמדת המחסומים וישי אוחנה ניצח על החלוקה: שלומי בן-חמו- פיצה חלב ודבש תרם פיצות, ליטל לוי- פיצוציית הגבעה והבית של פיסטוק- לידור כהן תרמו פינוקים שונים.

יישר כוח לכל העושים במלאכה ולחיילים ולכוחות המשטרה הנמצאים במקום וממלאים את תפקידם נאמנה.