בני נוער מעמותת "נהנים בנועם" מגבעת שרת חילקו אתמול, (ראשון) ארטיקים לחיילים ולכוחות ההצלה בעמדות שהוקמו לשמירה על הסגר שהוטל על השכונות בקירייה החרדית ורמב"ש ב' ובכך לרומם מעט את רוחם.
הנערים התרגשו לראות חייל מגדוד נח״ל, שאף חילק לילדי השכונה ארטיקים ועורר בהם חיוך.
במהלך הימים הקרובים, של הסגר שהוטל (בס"כ חמישה ימים) בני הנוער מתכננים לקפוץ לעמדות בהם נצבים החיילים והשוטרים ולחלק להם שתיה ואוכל, וזאת במטרה להוקיר ולהודות להם על עבודתם המסורה.
אמש, בשעה 23:00, יצאו בני הנוער אל עמדות החיילים וחילקו להם תה חם ומחמם את הלב.יישר כוח.
יונתן המבורגר מנהל העמותה: "אנחנו מזמינים את כל מי שמעוניין, להצטרף למיזם החלוקה שלנו וכמובן שנשמח גם לתרומות, בכדי שנוכל להמשיך לקיים את המבצע הזה. בתקווה לימים טובים יותר.
לפרטים, ניתן ליצור קשר עם נעימה פולק במס'- 0533358245
בברכת בריאות שלמה לכולם". 





