פרוייקט של המועצה הציונית, בשיתוף האגודה לתרבות הדיור ומח' האירועים וספורט, בהובלת סגן ומו"מ ראש העיר מר משה שיטרית, מכריזים על תחרות "הבית שלי, הדגל שלנו". התחרות תתקיים בשיתוף עם הרשת, להגברת החיבורים בין שכנים בבניינים והגדלת מצב הרוח הלאומי.
איך משתתפים בתחרות:
מקשטים את הבניין, הבית או המרפסת, מצלמים ושולחים (לפי הפרטים בתמונה)
מתוך כל התמונות שישלחו, יבחרו חמישה בתים משותפים, שלושה בתים פרטיים ושלוש מרפסות שיזכו בפרסים.
ניתן להרשם לתחרות עד לתאריך 28/4.
בהצלחה לכולם וחג עצמאות שמח!







