משפחתו של צביקה ביקשה בכל לשון של בקשה, להתפלל לרפואתו. בתאריך, 16/04/2020 פרסמנו כי חלה הטבה במצבו של צבי שהיה מחובר למכשירי הנשמה בביה"ח שערי צדק בי-ם וכי הוא נותק מהמכשירים והחל לנשום בכוחות עצמו.
ביום שישי האחרון, 24/4, צבי שוחרר מביה"ח כשהוא עומד על רגליו ומודה בכל פה לרופאיו.
ברוך רופא חולים. אנו שמחים מאוד על הידיעה ומאחלים לצביקה רק בריאות ואושר.
תמונה באדיבות המשפחה.






