ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"לאור העלייה במספר החולים בשכונות רמה ב' ונחלה ומנוחה, קיימתי מספר פגישות עם משרד הבריאות פיקוד העורף ומשטרת ישראל וכן עם חברי מועצת העיר אני סבורה כי בעת הזו נדרשת תכנית חירום מקיפה לטיפול בשכונות אלו. לאור זאת אני דורשת מהממשלה לגבש חבילת סיוע מקיפה לשכונות אלו לרבות הגבלת תנועה.החבילה תכלול:מערך מתוגבר לפינוי חולים, הגברת כלי הסיוע לתושבי השכונה בסלי מזון, פעילויות העשרה לילדים ונוער, דאגה מקיפה לאוכלוסיות בסיכון כדוגמאת קשישים, וכן הגבלות תנועה והגברת אכיפה. אני פונה לכלל תושבי העיר ומבקשת להמשיך ולהקפיד על ההנחיות ונוהלי החרום"
רועי לחמנוביץ, דובר העיריה
תמונה ארכיון.






