לאומית דגמה היום לקוחות שלה בבית שמש בעזרת ניידת הקורונה. ראש העיר הגב' עליזה בלוך בירכה על היוזמה ובאה לתמוך באנשי הרפואה של לאומית
שמשנט

פורסם בתאריך: 23/04/2020 16:35
לאומית דגמה היום לקוחות שלה בבית שמש בעזרת ניידת הקורונה. ראש העיר הגב' עליזה בלוך בירכה על היוזמה ובאה לתמוך באנשי הרפואה של לאומית