ראש העיריה ד"ר עליזה בלוך:" אני מבקשת, מצפה, מנחה, מתחננת, דורשת, שכל אחד יבחר לו איזה ביטוי שהוא רוצה, תמשיכו לשמור על משולש ההנחיות:מסכות, היגינה וריחוק חברתי. רק כך בית שמש תנצח את הקורונה".
רועי לחמנוביץ, דובר העיריה.
פורסם בתאריך: 22/04/2020 17:05
ראש העיריה ד"ר עליזה בלוך:" אני מבקשת, מצפה, מנחה, מתחננת, דורשת, שכל אחד יבחר לו איזה ביטוי שהוא רוצה, תמשיכו לשמור על משולש ההנחיות:מסכות, היגינה וריחוק חברתי. רק כך בית שמש תנצח את הקורונה".
רועי לחמנוביץ, דובר העיריה.