סגן מ"מ רה"ע משה שטרית: "מחבקים מרחוק את ניצולי השואה".
שטרית: "שיתוף פעולה של מחלקת הנוער ואגף הרווחה של עיריית בית שמש, עם רשת המרכזים הקהילתיים, הוליד פרויקט מקסים, בו מתנדבים חיכו לניצולי השואה של עירנו מחוץ לבתיהם, עם פרח, איגרת הוקרה וערכת מזון מתנת "חסדי נעמי".
פורסם בתאריך: 21/04/2020 11:03
מר משה שטרית:
"בני הנוער עמדו במהלך הצפירה מחוץ לבתיהם של ניצולים ברחבי העיר על מנת ללוות אותם בדקות הצפירה.
אני בחרתי לעמוד מול ההוסטל, בו מתגוררים כ-50 ניצולים.
תודה לנוער הנפלא שלנו שממלא אותנו כל פעם מחדש עם רוח ההתנדבות שלו."
קרדיט לתמונות: יוסי גמליאל ועדי מלכה.
