מר משה שטרית: 

"בני הנוער עמדו במהלך הצפירה מחוץ לבתיהם של ניצולים ברחבי העיר על מנת ללוות אותם בדקות הצפירה.
אני בחרתי לעמוד מול ההוסטל, בו מתגוררים כ-50 ניצולים.
תודה לנוער הנפלא שלנו שממלא אותנו כל פעם מחדש עם רוח ההתנדבות שלו."

קרדיט לתמונות: יוסי גמליאל ועדי מלכה.