בית במושב אשתאול עלה באש לפנות בוקר. אין נפגעים
סמוך לילה 4:30 לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד המבצעים של תחנת בית שמש על שריפת עם חשש ללכודים. ארבעה צוותי כיבוי והצלה בסיוע מנוף גבהים מתחנת בית שמש הוזנקו למקום,לוחמי האש שהגיעו ראשונים זיהו כי מדובר מדובר בבית פרטי שבוער בחלקו העליון. למרבה המזל בני הבית (שמונה) הספיקו לצאת ולא להינזק.
פורסם בתאריך: 21/04/2020 07:34
הצוותים נכנסו במהירות לסריקות אחר לכודים ובמקביל ביצעו פעולות כיבוי בעקבות מטען האש המאסיבי
לאחר זמן ממושך תוך כדי לחימה בלהבות השיגו הצוותים שליטה באירוע ולא דווח על נפגעים, כל 8 יושבי הבית הספיקו לצאת טרם הגעת כוחות הכיבוי
נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה
ליחי בן לולו | דוברות כב״ה מחוז ירושלים