הסרטון שהועלה לערוץ youtub, כשברקע שירה של חנה סנש- אלי, כולל תמונות מטקסים שנערכו בביהס, תמונות לזכרם של ששת המיליונים שנרצחו בדם קר בשואה, נרות נשמה, טלאים צהובים, תמונות מביקורם של תלמידי ביה"ס במוזיאון 'יד ושם', פינות הנצחה שהוקמו בביה"ס לקראת ימי הזיכרון לשואה ולגבורה ועוד. 

יישר כוח להנהלת ביה"ס שגם בימים אלו שבהם לא מתקיימים הלימודים, דאגה לזכור ולהזכיר.

יהי זכרם של ששת המיליונים ברוך. הי"ד.  

צפו במצגת המרגשת: