דוברות מדא:
השבוע נכנסו לחודש השני של המאבק בקורונה. במהלך החודש מגן דוד אדום נרתם למאמץ על ידי ביצוע של עשרות אלפי דגימות של חולים לנגיף הקורונה. בכל ישוב ובכל אזור מוצאים צוותי מד"א פתרונות לביצוע מספר רב של דגימות ככל הניתן.
בעיר בית שמש, סניף מגן דוד אדום של מרחב ירושלים החל אמש, יום ראשון, להפעיל ניידת טיפול נמרץ שיצאה מפעילות מבצעית, הסב אותה לביצוע דגימות קורונה תוך שמירה מקסימלית על בטיחות הצוותים הדוגמים והנדגמים.
ראש העיר ד"ר העיר עליזה בלוך והרב ישראל סילברסטיין מחזיק תיק הבריאות בעיר הגיעו להשקת ניידת הדגימות שתחל לפעול ברחבי העיר ולבצע דגימות בקרבת בתי הנדגמים.
הדגימה מתבצעת לאחר תיאום עם מוקד הקורונה בקו החירום 101 ולאחר קבלת אישורים ממשרד הבריאות וקופת החולים.
צילום: יוסי ברנפלד, דוברות עיריית בית שמש





