היום, חמישי, צוות המועדון בהנהלתה של שרה אליהו הכינו וארזו במועדון, מופלטות חמות וטעימות ושלחו אותן היישר לבית הקשישים- חברי המועדון, שבימים אלה, נמצאים בביתם, מאז החל משבר הקורונה. 

את המופלטות הטעימות הכינה עובדת צוות המועדון הותיקה והמסורה רמונדה כהן. מנהלת המועדון תיעדה את רגעי ההכנה בסרטון וידאו ובו רמונדה פונה אל חברי המועדון, מאחלת לכולם לשוב במהרה לשגרה המבורכת  ומציינת שצוות המועדון ישלח את המופלטות לביתם של הקשישים.

בתמונות: צוות המועדון ורמונדה כהן. 

יישר כוח!