צבי, בן 58, יליד בית שמש ממשפחה מוכרת וותיקה בעיר, מתגורר כיום בי-ם. צבי לא סבל ממחלות רקע, הוא נדבק בנגיף הקורונה, מצבו התדרדר והוא חובר למכשיר האקמו. בערב החג, (יום ג') לאחר שהיה מחובר במשך שבועיים למכשיר ההנשמה, הוא הועבר מיח' טיפול נמרץ למח' פנימית והוא נושם בכוחות עצמו.    

ד"ר פיליפ לוין מנהל הטיפול הנמרץ בשערי צדק מספר "צבי הגיע לשערי צדק עם אי ספיקה נשימתית קשה. תמיכה במכונת הנשמה לא הספיקה לצבי ולכן הוא חובר למכשיר האקמו.  לאחר התאוששות מתמשכת בריאותיו, הצלחנו לנתק אותו ממכשיר האקמו ולאחר כמה ימים גם ממכונת ההנשמה.   מאז אנו רואים המשך שיפור במצבו ומאוד שמחים על כך".

אנו מאחלים לצביקה היקר, המשך החלמה מהירה ושלמה. 

תמונה- ארכיון. באדיבות המשפחה.