אנו מאחלים לשרה ולאחיה אליהו שאובחן גם הוא כנושא את הנגיף, בריאות שלמה ומלאה. אמן.
הפוסט של שרה:
"חג שמח לכולם
חשוב וחשוב לי מאוד להעביר לכולם מסר שאנשים יבינו כמה חובהה על כולם לשבת בבית ולא לצאת פשוט לא לצאת. לא רציתי לעשות את זה ולחשוף את עצמי, אבל אני מרגישה חובה ומקווה שרק אצליח בזה שאגיד ואצעק לאנשים: אל תצאו מהבית, שלא תצאו...
אני לצערי אובחנתי חיובית לקורונה, חולה מספר 10.281 מבית שמש. אף אחד לא יכול להגיד לי זה לא יקרה. אני לקחתי על עצמי אחריות תקופה ארוכה, לא יצאתי מהבית, צייתתי לכל הוראות משרד הבריאות, לא באתי במגע עם חולה, ובסוף זה הגיע גם אליי. עם ישראל היקר, תשבו בבתים. בבקשה אני מתחננת, מי שצריך בידוד שלא יצא ולא יפר את ההנחיות. משטרת ישראל לא צריכה לשחק תופסת עם מפרי בידוד. אמרו לכם- תעשו. זה מציל חיים. אתם מזמינים דברים דרך אתרים עושים קניות בפלאפון, תקפידו לחטא כל מוצר. הלכתם לשפוך פח, תצאו עם כפפות ואחר כך שטפו ידיים בסבון. זה חשוב ואפילו חובה. אתם לא יכולים לדעת איפה זה יתפוס אותכם. בבקשה אני מתחננת אל תצאו. תשמרו על עצמכם.
שתפו, שתפו, שתפו !!! שכולם יתעוררו על החיים שלהם ויבינו שלא חייב לבוא במגע עם חולה בשביל להדבק. מקווה שהצלחתי להעביר מסר לכולם ולגרום לכם להישאר בבית.
רק בריאות לכולם.חשוב לי להבהיר שאני ברוך ה' בסדר ואני בבית מחלימה. כולי תפילה שבדיקה הבאה שלי, תצא שלילית ורפואה שלמה לאח שלי אליהו בן אוסנת שגם יצא חיובי".
תמונה באדיבות שרה טובול.






