המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין: "תושבי בית שמש, מגיע לכם ציון לשבח. הרחובות שוממים, כולם ספונים בבתים ונשמעים להנחיות משרד הבריאות ולהוראות של גדולי ישראל. הכותרות בתקשורת הן בגלל קומץ של עשרות בודדות של אנשים. דעתם של גדולי התורה ורבני העיר היא שמי שמתפלל במניין הרי הוא חוטא, ואכן, רובם המוחלט של התושבים נשארים בבתים".
דוברות העירייה. רפי פרלשטיין.






