אלי כהן על הרעיון המקורי והמעניין, בעקבות המצב שנכפה עלינו: 

"בליל המימונה השולחן יהיה ערוך לבני הבית אך ורק בסממנים הנהוגים בכול בית, קמח, חלב, עלים ירוקים  וכו׳, נוותר על הכנת העוגיות (מי שעדיין לא הכינו).

כול משפחה שיודעת להכין מופלטה , תשקיע את כול כולה ויכולותיה  בהכנת כמות ראויה של מופלטות עם חמאה ודבש  ותעביר לכול השכנים, בהם אחינו האשכנזים שמחכים למימונה כול השנה ״ולכן לא רבים עם מרוקאים״ וכן לכול מי שזקוק לארוחת ערב חמה , מופלטה עם תה ונענע.
שיהיה המשך חג שמח ״סגור במרחב הציבורי ורחב בלב הפרטי״ .

מוזמנים להפיץ ולהודיע על השתתפות במבצע.

אלי כהן.

בתמונה: אלי וריצרד פרס, חבר מועצת העיר לשעבר, ביום המימונה בזמנו, בביתו של ריצרד.