*דוברות המשטרה (ירושלים):*
*המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: כוחות משטרת ישראל איתרו לפני זמן קצר בעיר בית שמש, בית כנסת שפעל בניגוד לצו בריאות העם ובתוכו כ 30 מתפללים.*
כוחות המשטרה הפועלים בעיר בית שמש להסברה ואכיפת הנחיות צו בריאות העם, איתרו לפני זמן קצר בית כנסת בשכונת רמת בית שמש, ובו כ 30 מתפללים, כאמור בניגוד להנחיות צו בריאות העם.
בשעה זו, רושמים השוטרים קנסות לכלל הנוכחים (למעט קטינים), על סך 500 ש"ח ו 5000 ש"ח בגין הפרת ההנחיות.
*בנוסף השוטרים עצרו חשוד שירק על שוטרת מג"ב, והוא הובא לחקירה בגין תקיפת שוטר.*
הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם.
*נשמעים להנחיות – מצילים חיים!*
המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.
תמונה- קרדיט דוברות המשטרה






