הח"כ אבוטבול:
"ישנו נגיף בשם קורונה וישנו נגיף השנאה מסוכן יותר בשם קורינה, אני קורא לפטר במיידי את וירוס השנאה *'קורינה מצליח מערוץ 12'* אשר נגועה בנגיף האנטישמיות ובאופן שיטתי זורעת שנאה והסתה ע״י הכללת הציבור החרדי ובפרט בזמן זה בו אנו זקוקים לאחדות״.
דובר הח"כ.
צפו בסרטון הנאום בדף הפייסבוק
של שמשנט.






