ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"כמדי שנה חתמתי הבוקר על שטר מכירת החמץ של בית שמש, במעונו של רב העיר הגאון הרב שמעון ביטון שליט"א.
הרב סיפר לי שלראשונה בחייו הוא מתפלל ללא מניין. עצוב, ימים לא פשוטים אך על כולנו לקיים את ההנחיות ולשמור על החיים.
הרב קורא לכל בית ישראל למלא אחר הוראות משרד הבריאות וגופי החירום ואני שבה ומהדהדת את קריאת רב העיר.
נשארים בבית. נשארים בחיים".
דוברות עיריית בית שמש.






