ראש העיר:

"אמש עד השעות הקטנות של הלילה שוחחתי עם משרדי רה"מ , פנים ובריאות והדגשתי בפניהם שהרשות המקומית צריכה להיות חלק מקבלת ההחלטות.אני מדגישה:כולם ממשיכים להשאר בבתים ומקפידים על ההנחיות. מי שיוצא מפר את הבטחון של כולנו" 

דובר העירייה רועי לחמנוביץ.