ראש העיר:
"אמש עד השעות הקטנות של הלילה שוחחתי עם משרדי רה"מ , פנים ובריאות והדגשתי בפניהם שהרשות המקומית צריכה להיות חלק מקבלת ההחלטות.אני מדגישה:כולם ממשיכים להשאר בבתים ומקפידים על ההנחיות. מי שיוצא מפר את הבטחון של כולנו"
דובר העירייה רועי לחמנוביץ.






