זק״א: גבר כבן 86 נפטר בבית בנו הסיבה ככל הנראה היא נגיף הקורונה
אברהם קופ מפקד זק״א בית שמש:
״הבוקר קיבלתי דיווח ממוקד זק״א על גבר כבן 86 שהתמוטט בבית בשכונה החרדית בבית שמש, המנוח שהגיע לפני מספר ימים מבני ברק השתכן בבית של הבן בבית שמש, והתמוטט הבוקר בפתאומיות. לאחר פעולות החייאה רבות נאלץ פרמדיק מד״א לאשר את מותו".
פורסם בתאריך: 05/04/2020 15:14
אברהם קופ:
"מתנדבי זק״א בית שמש טיפלו בכבוד המת במיגון מלא בעקבות החשש שהמנוח נדבק מנגיף הקורונה וסייעו למשפחה לקיים לוויה מצומצת על פי הנחיות משרד הבריאות והעבירו את גופתו של המנוח לבית הלוויות שמגר בירושלים משם יובא הערב לקבורה".
תמונה אילוסטרציה ארכיון. קרדיט צילום: חיים וייצמן.