האוטובוס עבר ברמת בית שמש א' וחילק כ180 מנות על ידי נוער "סבבתא" ," נהנים בנעם" ומד'א.
מאגף הרווחה מוסרים תודה לכולם ותודה מיוחדת לנהג אורי קנוש.
כל הכבוד!
פורסם בתאריך: 02/04/2020 20:10
האוטובוס עבר ברמת בית שמש א' וחילק כ180 מנות על ידי נוער "סבבתא" ," נהנים בנעם" ומד'א.
מאגף הרווחה מוסרים תודה לכולם ותודה מיוחדת לנהג אורי קנוש.
כל הכבוד!