האוטובוס עבר ברמת בית שמש א' וחילק כ180 מנות על ידי נוער "סבבתא" ," נהנים בנעם" ומד'א.

מאגף הרווחה מוסרים תודה לכולם ותודה מיוחדת לנהג אורי קנוש.

כל הכבוד!