הח"כ משה אבוטבול:
"הבוקר נכחו בוועדה כל מנכ"לי קופות החולים - פרופ׳ אהוד דודסון מכללית, מר רן סער ממכבי, הגב׳ סיגל רגב רוזנברג ממאוחדת, מר ניסים אלון מלאומית, וכן חלק ממנהלי בתי החולים בארץ. *העלתי בפניהם שוב את נושא שמירת התורים ואת מכתבי הברור בנושא שנשלח אליהם (מצ״ב). תשובתם כולם הייתה ונרשמה בפרוטוקול הוועדה שהתורים אכן ישמרו לחולים! - לפי אלו שהמתינו כמובן,* ורק מקרים דחופים ביותר יתועדפו על פני הממתינים״.
בתמונה מכתב הפנייה שהגיש הרב אבוטבול.





