ההרצאות יתקיימו עם בכירים בפירמת KPMG, על תמריצי המדינה, ואיך עסקים יכולים להתמודד עם המשבר.
כנסו ללינק והירשמו: בעלי עסקים יקרים,
עיריית בית שמש משיקה סדרת הרצאות מקוונות לקהילת העסקים בעיר- מזמינים אתכם להירשם למפגש הראשון ביום חמישי ב-17:00
כנסו ללינק והירשמו: https://forms.gle/Way3vp97e72464Aj7





