ממשיכים בפרויקט החגיגי. הפרויקט "נפגשים במרפסת" לא עוצר והיום(שני), הפרויקט צפוי להגיע בשעה 16:00 לשכונת 8 קומות, לאחר מכן הפרויקט ימשיך לרחובות בן אליעזר, סביון וסיגלית ושכונת הסיום להיום תהיה רמת בית שמש א', לשם יגיע הפרויקט המיוחד בשעה 18:00.

גם היום, בעיריית בית שמש מדגישים: הצפיה במופע החגיגי היא אך ורק מהמרפסות, בשל הוראות משרד הבריאות, האוסרת התקהלות של מעל 10 אנשים . מי שאינו תושב השכונות או הרחובות הללו, מוזמן לצפות בשידור ישיר במופע הנייד החגיגי עם הדי ג'יי רון אזולאי באתר www.klive.co.il.

נודה לראש העיר עליזה בלוך, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, איציק קניזו מנהל אגף ספורט ואירועים ולצוות המתנסי"ם.