רוצים להודות לצוותים הרפואיים?
כתבו או ציירו מכתבי תודה, סרקו/ צלמו ושלחו לכתובת המייל המצורפת לתמונה, או לוואצאפ של מספרי הטל' המופיעים.
"נוער נגד הקורונה" ידאג שהמכתבים וסרטון שיכלול אותם- יגיעו לרופאים.
ניתן לשלוח את המכתבים והציורים עד לתאריך 24/3, יום ג'.
ממתינים למכתבים שלכם.





