הידיעה שרצה ברשת אודות קופאיות בסניף אושר עד בעיר שחולות בקורונה - פייק ניוז.
בשעות האחרונות מופצת ברשת ידיעה שמקורה כביכול באתרים ארציים, לפיה קופאיות בסניף אושר עד בעיר, נושאות את נגיף הקורונה ועל כן, כל העיר צריכה להכנס לבידוד מהבוקר.
*שימו לב: מדובר בידיעה שקרית "פייק ניוז"
פורסם בתאריך: 20/03/2020 14:21
יש להתייחס אך ורק להודעות הרשמיות של משרד הבריאות.
אנו קוראים לתושבים, לגלות אחריות ולהקפיד לא להפיץ ולא לשתף ידיעות שאינן מגורם רשמי.
מערכת שמשנט פנתה לבעלי הרשת, שאמרו כי מדובר בפייק ניוז ואף סיפרו לנו שהיום הוגשה תלונה במשטרה לחקירת מקור הפצת הידיעה השיקרית.