*עיריית בית שמש*
הודעה לתושבים -
בשעות האחרונות מופצת בעיר ידיעה לפיה אותרו 15 חולי קורונה בעיר הוותיקה וגורמת לבהלה רבה בקרב התושבים. *שימו לב: מדובר בידיעה שקרית!*
*יש להתייחס אך ורק להודעות הרשמיות של משרד הבריאות.*
אנו קוראים לתושבים, לגלות אחריות ולהקפיד לא להפיץ ולא לשתף ידיעות שאינן מגורם רשמי.
*_דוברות העירייה_*






