ראש העיר:
"אני שמחה מאד לעדכן כי בעקבות פנייתי, חברת YSCHOOL תאפשר ל4000 תלמידי חט"ב והתיכוניים בעיר גישה למערכת הלמידה מרחוק ללא עלות למשך החודש הקרוב. זאת בשל אירועי משבר נגיף הקורונה.
****
במערכת הלמידה יש אלפי סרטוני וידאו של הקנייה , תרגול וחזרה ב15 מקצועות ובכלל זה חזרה לבחינות הבגרות
****
חובה עליונה לשמור על שגרת הלימודים גם בתוך שגרת החירום. אין לי ספק שתלמידי החטיבות והתיכוניים האיכותיים שלנו ייטיבו לנצל את מערכת למידה מרחוק זו".
תמונה פייסבוק ראש העיר






