משה שטרית:
"במציאות הקורונה בה אנו נמצאים אנו ממציאים את עצמנו מחדש ונכנסים לעולם הוירטואלי.
קהילייב יהיה המרכז הקהילתי הוירטואלי של העיר אצלכם תושבים יקרים, בכל בית.
השארו מעודכנים בקרוב נשיק את האתר!
בריאות לכולם"
פורסם בתאריך: 17/03/2020 16:29
משה שטרית:
"במציאות הקורונה בה אנו נמצאים אנו ממציאים את עצמנו מחדש ונכנסים לעולם הוירטואלי.
קהילייב יהיה המרכז הקהילתי הוירטואלי של העיר אצלכם תושבים יקרים, בכל בית.
השארו מעודכנים בקרוב נשיק את האתר!
בריאות לכולם"