ישי קובו בדף הפייסבוק שלו: 

"עובדי ומתנדבי מד"א -תודה רבה ! 
רוצים להעניק לכם במתנה מארזים מפנקים  כהוקרת תודה בשם כולנו על העבודה המדהימה שאתם עושים בימים אלה . 
המארזים המתוקים מחכים לכם אצלנו בקפה קובו בית שמש⁦".

יישר כוח לישי קובו על המחוה המתוקה ולעובדי ומתנדבי מד"א, על עבודתם ופועלם, מסביב לשעון.