חב' סופרבוס מעדכנת את ציבור הנוסעים בעיר בהנחיות החדשות:
מיום שלישי, התשלום במזומן בכל אמצעי התחבורה הציבורית יופסק וזאת במטרה לצמצם את המגע בין הנוסעים לנהגים.
באשר להטענת הרב הקו, ציבור הנוסעים נדרש להיערך מראש.
את הכרטיס ניתן להטעין באינטרנט בעזרת קורא כרטיסים , בנייד בטלפונים תומכים ובאלפי נקודות הטענה ברחבי הארץ ובהם בסניפי הדואר ורשתות הפארמים.
בעיר בית שמש ניתן להטעינו בעמדות שבנעימי ובריב''ל 3.
כמו כן, לפי הנחיות משרד הבריאות ומשרד התחבורה, בימים הקרובים יופסקו קווי התלמידים הנוסעים ברחבי בית שמש.
בחברת סופרבוס, נערכים להנחיות החדשות והחל מיום שלישי תתאפשר רכישת כרטיס רב קו אנונימי והטענתו במרכז ביג בין השעות 7:00- 10:00 ובין 15:00- 20:00 לפני העליה לאוטובוס. כמו כן החברה נערכת לתיגבור של מרכזי השירות 'על הקו' בריב"ל 3 ובנעימי.
דובר סופרבוס אילון בדר.






