נציגי הקבוצה:
"אנו שואפים להגיע לכמה שיותר קשישים וילדים בעיר בית שמש. למזער את הבהלה בקרב הילדים תוך שידור חוסן לקהילה בבית שמש.
מטרתינו היא הקמת מוקד טלפונים לקשישים בודדים המופעל ע"י הנוער.
-קשר וירטואלי ומענה לשאלות בעזרת רשתות חברתיות עם ילדי העיר.
-היענות תמידית ועזרה בפרויקטים חד פעמיים בעיר עפ"י הצורך"
הקבוצה תעדכן על המשך התקדמותה לעבר המטרות ששמה לעצמה ואנו מאחלים לה בהצלחה רבה ויישר כוח.
לפניות:
0507682937- מעיין כהן
058-424-8596- דוד גולדמן





