ראש העיר, מנכ"ל העירייה, הממונים, ראשי האגפים והצוות המקצועי מכונסים בשעות האחרונות ומנהלים את האירוע המתגלגל והמתמשך, במקביל להתפתחויות סביב וירוס הקורונה.
אגף הרווחה מקיים בשעה זו קשר ישיר ואישי עם אוכלוסיות הסיכון והקשישים בעיר. כל מסגרות הרווחה הפועלות בעיר מתנהלות בהתאם להנחיות משרד הרווחה. האגף נערך בשעה זו למתן מענה רחב לטווח הארוך ובשעות הקרובות ייצאו הנחיות מפורטות מטעם אגף הרווחה.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הודיעה כי לאור המצב, ביום ראשון בבוקר תכונס ישיבה מיוחדת של ועדת מל"ח (מוכנות לשעת חירום) יחד עם כלל הגורמים הרלוונטיים.
החל מהבוקר כלל שירותי העירייה ניתנים באמצעים דיגיטליים בלבד.
*מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב:* "כל הצוותים מתוגברים ונותנים מענה לכל פנייה שמגיעה. האירוע בשליטה ומתנהל היטב בזכות צוות מקצועי שעושה עבודת קודש במסירות רבה למען תושבי העיר. אני קורא לתושבים לשמור על שגרת יומם ככל האפשר, לצד הקפדה יתרה על הנחיות מערכת הבריאות וגופי החירום וההצלה. בעת הצורך יש לפנות למוקד העירוני או למד"א ואנו מייחלים לבשורות טובות ולימים שקטים".
דוברות העירייה:
הדרכים לפניות למוקד העירוני:
1. מוקד 106 מכל טלפון.
2. קו וואטסאפ: 052-2216013 - ישירות למוקד.
3. אפליקציית "בית שמש".
4. אתר עיריית בית שמש: -https://www.betshemesh.muni.il/





