לשון ההודעה: 

מנהלי ועובדי מערכת החינוך , תלמידים והורים יקרים

לאחר הודעת ראש הממשלה על דרכי ההתמודדות עם הקורונה , להלן הנחיות מעשיות אשר רלוונטיות לכל מערכת החינוך בעיר , לכל המגזרים :
1. גני הילדים (גלאי 3-5) פועלים כסדרם. 
2. מערך החינוך המיוחד במסגרות כוללניות וכן מערך ההסעות - פועלים כסדרם.
3. כיתות חינוך מיוחד בבתי ספר הרגילים (כיתות מקדמות וכדומה) - אין לימודים.
4. מסגרות ייעודיות לנוער בסיכון - פועלים כסדרם.
5. כל שאר מסגרות הלימוד מכיתה א' - י"ב (יסודי, על יסודי) לגווניהם וסוגיהם - אין לימודים.
6. לעובדי מערכת הבריאות  (רופאים , אחיות וכו') - ניערך בתחילת שבוע הבא לתת מענה לילדיהם בכיתות א' - ג' בלבד במתכונת קייטנה.

 *כל מסגרת שיש אישור להפעילה - יש להקפיד על כללי הגיינה וניקיון. כולנו נדרשים בעת הזאת להקפדה יתרה על ההנחיות כדי לשמור על בריאותנו. מוקד 106 העירוני זמין 24 שעות ובמקרה בצורך אפשר לפנות אליו. כאשר יהיו שינויים בהנחיות שהשפעתם תשנה את ההנחיות הללו - נעדכנכם.אנחנו כאן בשבילכם ועבורכם לכל דבר ועניין.צוותי השירות הפסיכולוגי יתנו מענה פרטני לפי הצורך.אנו מעוניינים לתת מענה חלופי מגוון בלמידה מרחוק ו/או בקבוצות קטנות וכן פעילות בלתי פורמלית - בימים הקרובים נוציא פירסום בהתאם. 

הורים, תלמידים , תושבים ועובדי העירייה - ביחד נוכל לצלוח את המערכה כמה שיותר טוב.

על ההודעה חתומים בברכה: 

שי כהן - יו"ר הנהגת ההורים, מעוז ביגון - ראש מינהל חינוך , נוער וקהילה

העתקים נמסרו 
לד"ר עליזה בלוך - ראש העיר,הרב ישעיהו ארנרייך - סגן ראש העיר, איתמר ברטוב - מנכ"ל העירייה.

בברכת שבת שלום ובריאות לכולם.