"באורח נס בכל האירועים לא היו נפגעים. צוות אגף שפ"ע פרוס בכל מוקדי האירועים ועושה מאמצים כדי להתגבר על התקלות השונות.
*אנו קוראים לתושבים לדווח באופן מיידי על כל אירוע למוקד העירוני 106.*
*ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:* "מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב ואנוכי, יחד עם הצוות המקצועי נמצאים בשטח. אני מודה לצוות אגף שפ"ע שמטפל בכל האירועים במסירות רבה. בתפילה לימים שקטים ורגועים יותר".
דוברות העירייה.





