חה"כ קטי שטרית בדף הפייסבוק שלה:
"תדמיינו מה מצבו של עצמאי שמחויב בבידוד ולא יכול לעבוד 14 ימים, חצי חודש - המשמעות המיידית היא פגיעה קשה בפרנסה שלו מבלי שאף אחד יפצה אותו. הפגיעה בעצמאי לא פוגעת רק בו, אלא גם במשפחתו ובעובדים שלו. בעוד ששכיר מקבל תשלום בעבור ימי הבידוד, באמצעות תשלום בגין ימי מחלה, העצמאיים לא מקבלים כלום. אין להם זכויות סוציאליות, גם לא כשהמשבר הולך ומתעצם.
לאור המצב, פניתי היום לשר האוצר, משה כחלון, בבקשה לאפשר דחייה של תשלומי מיסים ומקדמות מס הכנסה לעצמאיים ולבעלי עסקים קטנים בעקבות משבר נגיף הקורונה. במצב הנוכחי, אנו מוכרחים לעזור ולסייע לבעלי העסקים הקטנים והעצמאים, שהם מנוע הצמיחה של המשק הישראלי"
קטי שטרית תייגה בפוסט שהעלתה בדף הפייסבוק שלה את קבוצת "אני שולמן" - הפועלת למען העצמאים במשק.
מוזמנים להאזין לראיון שהעניקה חה"כ לאיתי זילבר בגל"צ, יחד עם אביר קרא מ"השולמנים"
בדף הפייסבוק של שמשנט בקישור המצורף:
https://www.facebook.com/184618665071935/posts/1324347167765740/
תמונה: פייסבוק קטי שטרית.






