נוסעים/ות יקרים/ות,
• בכל האוטובוסים לא תתאפשר ישיבה במושבים הקדמיים.
• באוטובוסים בינעירוניים לא תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה.
• באוטובוסים עירוניים תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה משורת המושבים השנייה ואילך.
שתהיה לכולנו נסיעה בטוחה!
תמונה: פייסבוק.
פורסם בתאריך: 10/03/2020 19:33
נוסעים/ות יקרים/ות,
• בכל האוטובוסים לא תתאפשר ישיבה במושבים הקדמיים.
• באוטובוסים בינעירוניים לא תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה.
• באוטובוסים עירוניים תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה משורת המושבים השנייה ואילך.
שתהיה לכולנו נסיעה בטוחה!
תמונה: פייסבוק.