נוסעים/ות יקרים/ות,
• בכל האוטובוסים לא תתאפשר ישיבה במושבים הקדמיים.
• באוטובוסים בינעירוניים לא תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה.
• באוטובוסים עירוניים תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה משורת המושבים השנייה ואילך.

שתהיה לכולנו נסיעה בטוחה!

תמונה: פייסבוק.