"כן, כן, זה החלום האמיתי שלי, אני מייחלת אליו כל יום מחדש, יום יבוא ולא נצטרך עוד ל"יום האישה".
כשאנשים רואים "תקרת זכוכית" אני רואה שמים בלי גבול. זה המסר שלי לכל אחת ואחד מכם, אין תקרת זכוכית, תשאפו תמיד לאן ולאיפה שאתם רוצים. זה אפשרי (!).
אני זוכה לציין את יום האישה הנוכחי עם קבוצת נשים חזקה ועוצמתית, עם לשכה שהיא ברובה נשית עם נשים חזקות שעומדות כאן בזכות עצמן בלבד.
עיריית בית שמש תמשיך לקדם וליצור שוויון לכוווולם. יום האישה שמח ❤"
צילום: משה ביטון






