בני הנוער חילקו בביה"ח משלוחי מנות, פרסים, צעצועים ושוקולד.
אחד מהנערים סיפר: "זה מאוד מחזק אותי כאשר אני נותן ומשמח את האחר".
יישר כוח ליוסי גמליאל מנהל מחלקת הנוער,
לר' חיים כהן מנהל ארגון 'אהבת חיים ושלום'
וכמובן לנוער המדהים שלנו.
פורסם בתאריך: 08/03/2020 16:49
בני הנוער חילקו בביה"ח משלוחי מנות, פרסים, צעצועים ושוקולד.
אחד מהנערים סיפר: "זה מאוד מחזק אותי כאשר אני נותן ומשמח את האחר".
יישר כוח ליוסי גמליאל מנהל מחלקת הנוער,
לר' חיים כהן מנהל ארגון 'אהבת חיים ושלום'
וכמובן לנוער המדהים שלנו.