שלום אדרי: ""יום האישה הבינלאומי שחל היום בכל העולם, מסמן עבורנו לעצור להכיר בחשיבות היום, להוקיר תודה את העשייה של כלל הנשים ואת נשות בית שמש באשן הן.
בתרומתן בקהילות השונות בעבודתן, בעשייה למען החברה, כלכלה, פוליטיקה ובכל התחומים בהם הן משפיעות על כולנו בתחומי החיים כיוצרות חיים, כאימהות, נשים של, סבתות, נכדות ובכלל.
תודה על מי שאתן ותודה על מה שעוד יבוא".
בהערכה והוקרה גדולה,
שלום אדרי,
חבר מועצת העיר





