את סבב הגנים שערכה הבוקר ראש העיר, היא פתחה בגן 'הדר'. היא ברכה את ילדי הגן והצוות בברכת פורים שמח ואיחלה שיהיה שמח בכל ימות השנה.  

בתמונה ראש העיר בגן הדר עם הצוות: גילה, מזל, מירה וילדי הגן.