במסגרת ביה"ס לתקשורת, תתקיים סדנת כתבים צעירים וסדנת צילום בסמארטפון.

הסדנאות מיועדות לתלמידי ג'-ו', הן יחלו בתאריך 15/3 ויתקיימו במשך 12 מפגשים. 

משה שטרית: "כחלק מהפיכת המרכזים העירוניים למרכזי מצוינות, אני שמח לבשר על הסדנאות הראשונות היוצאות לדרך בתחום התקשורת במרכז הקהילתי הותיק.
בני נוער תושבי העיר החולמים להשתלב בתחום התקשורת מוזמנים לעשות את הצעדים הראשונים!
תודה ל עדי מלכה מנהלת המרכז על היוזמה והדחיפה".

פרטים נוספים בתמונה המצורפת: