ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "בשעה טובה, כביש 5 נפתח ויש לנו כניסה חדשה לעיר!
יחד עם יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, הרב שמעון גולדברג, חנכנו את כביש 5, הציר החדש שמוביל מחבל עדולם לבית שמש. זה הכביש שינגיש את השכונות החדשות - רמה ד' ונווה שמיר, כמו גם את רמה ג'. הכביש החדש יחסוך לתושבים סיבוב ארוך בתוך העיר ויקל על התושבים ואת עומסי התנועה ברחבי העיר. אני מזמינה אתכם לבוא ולהתרשם בעצמכם, להנות מהנופים שמסביב, מהמסלולים המונגשים לרוכבי האופניים ולהולכי הרגל ומהפריחה המדהימה. בית שמש, תתחדשי!"
תמונה- פייסבוק ראש העיר.





