במקום נערכו פעילויות יצירה מגוונות, תחנות ספורט באולם הספורט ו"הדובדבן  שבקצפת" הייתה ההצגה- "הדייג ודג הזהב" שבה שיחקו תלמידי ז1 בהפקה של בני אלבז המורה לאומנויות הבמה.

הגננות והילדים נהנו מאוד והרעיפו שבחים על ארגון היום וכמובן לשחקנים המוכשרים.
בבית הספר כבר מצפים לפעילות של השנה הבאה.