מאיה בפוסט מרגש בפייסבוק: 

"בשבת התקבלה קריאה על חתול לכוד בצמרת עץ ומפחד לרדת. בשל הנחיות נציב כבאות שמחי שלא לסייע בחילוץ בעלי חיים, כיבוי אש לא יכלו לסייע למחלקה הוטרינרית. הבוקר, עליתי יחד עם אלירן סיון ואלירן גנון המנופאי של העיריה על המנוף והצלחנו לחלץ את החתול (שברח מאיתנו).
תודה ענקית לאלירן ממחלקת שפ"ע ולחנית התותחית מהמוקד העירוני.
צר לי על ההנחיה האומללה שלא לסייע בחילוץ בעלי חיים, בעבר כיבוי אש סייעו לנו רבות".

פנינו לדובר כיבוי אש והצלה ושאלנו על ההנחיה שניתנה לגביי בעה"ח. להלן תגובתו: 

"אין הנחיה כזו שלא לסייע בחילוץ בעלי חיים שנלכדו במקומות שונים ,לוחמי האש גם כיום יוצאים לכל אירוע שבו יש סכנה לכל בעל חיים,המסמך שיצא לפני מספר שבועות לגבי חילוץ בעלי חיים הוא רק במקרה ולבעל החיים אין סכנת חיים ממשית והוא אינו נמצא במצוקה,במצב זה הבעלים אמורים לטפל בבעיה או הרשויות המקומיות.
רק בשבוע שעבר ביום שבת(15.2)לוחמי האש חילצו כלב שנפל לבור של 8 מטרים סמוך למערות לוזית תוך כדי סיכון עצמי.
לוחמי האש ימשיכו לחלץ כל בעל חיים או אדם שנמצא בסכנת חיים". 

ליחי בן לולו- דובר תחנה אזורית כיבוי אש והצלה.