ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "פניה היפות של העיר.

אתמול התקיימו בחירות לועד השכונה ברמת לחי, לצידן יזם הועד הפנינג לתושבים ורתם בין היתר את מרכז קהילתי לב העיר זינמן לסייע בהפנינג בתוך השכונה. 

זוהי הצלחה גדולה של קהילה שמובילה שינוי ומלאה בהישגים ושינויים חיוביים לטובת תושבי השכונה. עמותת קהילה, שיקום שכונות ואגף הרווחה מדגימים באופן מדהים כיצד מנהיגים שכונה באמצעות כוחות מקומיים כדוגמת יו״ר הועד ניסים אדרי. הצלחת תהליך פינוי בינוי בשכונה היא במידה רבה תוצר של שיתוף הפעולה הזה". 

תמונה: פייסבוק.