ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שהשתתפה בארוע:

"גילרו מציינת 70 שנות תעשייה, מהם למעלה מ-30 בעיר בית שמש. החדשנות והשאיפה למצוינות של 'גילרו' הינם סמל בעיני לאיך שצריכה להראות התעשייה בישראל ובבית שמש, כזו הכובשת בכל פעם פסגות חדשות וממשיכה להביט לפנים.

כעת, משנכנסו לחברה משקיעים חדשים, החברה עתידה לצמוח ולפרוח, לצד חברות ומפעלים נוספים שיגיעו במהירות לאזורי התעשייה בבית שמש. התעשייה ובעלי העסקים הם השגרירים הטובים ביותר שלנו, והם מביאים את בשורת המצוינות והחדשנות של בית שמש לכל רחבי העולם. 

שמחתי להשתתף באירוע ולחגוג עם העובדים הנהדרים. אני גאה להיות ראש העיר של גילרו, ושל שאר המפעלים הנהדרים בעיר".

מקור: פייסבוק.