משה שטרית: 

"אתמול חנכנו את מתחם לראות מever.
בלב מרכז קניות ובמשך כל חודש פברואר יפעל מתחם שיאפשר למבקרים בו  להתמודד ולו לכמה דקות עם הקשיים היומיומיים אותם חווים נכים, עיוורים, אוטיסטים וחירשים.
שילוב מבורך של רשת המרכזים הקהילתיים עם מתחם ביג. גאה בצוות שלי ובשותפים שלנו על פרויקט כל כך חשוב."

מקור: פייסבוק.