ראש העיר ד"ר עליזה בלוך על הקוו החדש:

"חנכנו הבוקר את קו 3, קו חדש שיתגבר את שירות התחבורה הציבורית בבית שמש, זהו עוד חלק מתוך הפעימה שתשפר את התחבורה הציבורית בעיר. מדובר בשינוי נוסף שישפר את איכות חייהם של תושבים רבים.

ליבי עם השכונות שעדיין לא מקבלות מספיק מענה תחבורתי, בהזדמנות זו אני קוראת שוב למשרד התחבורה להאיץ את התהליכים כדי לפתור את המצוקה בשכונה ג' 2, כמו גם יתר תושבי השכונות שסובלים ממחסור חמור בקווי שירות.

בחודשים האחרונים אני מובילה מאבק בלתי מתפשר מול משרד התחבורה וכל הגורמים הרלוונטיים ואמשיך לזעוק את זעקתם הצודקת של תושבי בית שמש עד שיימצא פתרון למצוקה הקשה".

תמונה- פייסבוק